2/25/2016

must have for the spring/to buy:spring shopping list

Jeśi troszkę mnie już czytacie to na pewno wiecie,że bardzo kocham robić listy i rozpiski. Moimi faworytami w tej dziedzinie zawsze były listy "to buy". Zawsze obliczałam sobie ile funduszy na wszystko potrzebuje (wychodziło po kilka tysięcy jakbym miała kupić wszystko co mi przyszło do głowy...)  i co powinnam w pierwszej kolejności kupić. Lubiliście kiedy je Wam wypisywałam,więc teraz przedstawię Wam listę rzeczy które muszą się znaleźć w Waszej szafie. Niektóre z nich już mam kupione,a na inne jeszcze się czaję :)
1. Poncho/Ponczo 
Tej zimy zapanowała na nie wielka moda,pojawiły się w naprawdę wielu sklepach,na szczęście nie podchwyciły tego gimnazjalistki,jeszcze przynajmniej. Dla mnie w zimę były niezastąpione,mogłam owinąć się nimi w te mrozy na kurtkę,a w szkole oprócz dawania ciepła pełniły funkcje zakrywania podręcznika znajdującego się na moich kolanach podczas testów :)
Jak tylko zrobi się trochę cieplej to będzie można narzucić je na jakikolwiek basic tshirt/podkoszulkę i same tworzą całą stylizację. Nosiłam je głównie do legginsów i bardzo ciasnych jeansów. Dwie sztuki które mam: (chce kupić jeszcze takie jak to czarne tylko,że w kolorze nude)









2.Kurtka Bomber
Ogólnie ponad wszystko nienawidzę kurtek i u mnie mniej ubrania tym lepiej,ale ten krój naprawdę pokochałam. Na pewno będę w niej biegała całą wiosnę,tylko muszę ją kupić. Najtańsze i najładniejsze kurtki moim zdaniem są w Stradivariusie,dostępne w kolorach:różowy,błękitny,granatowy,bordowy,czarny,khaki i śmietankowy. Sama na pewno kupię tą śliczna jasno-różową i być może skuszę się na czarną (wyłączam ze swojej szafy czarne rzeczy i próbuje więcej kolorów). (klik)
 

3.Kapelusze
 Mega spodobały mi się kapelusze-szczególnie te z szerokimi rondami,które podpatrzyłam u CUDOWNEJ youtuberki- Sieny Mirabelli (klik) oraz u Violet w pierwszym sezonie American Horror Story. Więc bodajże w h&m złapałam ostatnio dwa kapelusze- czarny i beżowy. Na pewno będą pięknie wyglądać na wiosnę z croptopem,wysokimi jeansami i szpilkami.
 

4. Okulary przeciwsłoneczne
Chciałabym znaleźć jakieś ładne o kształcie "cat eye",bo według mnie dodają dużo klasy,a będę ich bardzo potrzebowała bo w marcu mam operacje na oku-wycinają mi tą czerwoną kropkę,którą możecie zauważyć na zdjęciach pod moim prawym okiem,więc zostanę najprawdopodobniej z śliwą i szwem.


5.Bluzki z wiązanym dekoldem
Są teraz wszechobecne na youtubie,tumblrze i instagramie,niektóre sklepy typu topshop mają ich całkiem spory wybór,ale niestety w większości nie mogłam ich znaleźć i na ulicach też ich jeszcze nie widziałam. Na pewno będę szukać i szperać i chodzić w takich na wiosnę,boję się tylko o zbyt duży/prowokujący dekold,ale wiadomo,że całość zależy od kroju i od figury.




5 komentarzy:

  1. Super post, czekam na następny! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, czekam na następny! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Okroj25 lutego 2016 07:25

    Rób to co robisz dalej, bo świetnie Ci idzie☺️Post znowu udany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ale super post !💖

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post Wiktoria, rozkręcaj bloga! <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za twój komentarz ♥